ALHAMDULILLAH....

Testimoni 7
Nama                : Zubaidah Binti Mohamed Tahir ( 012-7067917 )
Pekerjaan         : Suri Rumah
Testimoni         : Sabrina Binti Basri – 22 Tahun


Anak saya mengalami penyakit anemia tahap 2 yang memerlukan dia mengambil 9 jenis ubat 1 hari untuk membantu imunisasi badannya. Dia akan mengalami sakit kepala yang teruk yang boleh mengakibatkan pengsan jika terlupa mengambil ubat. Selepas sebulan  mengamalkan produk ini, anak saya tidak akan pengsan walaupun tidak mengambil ubat secara berterusan. Anak saya juga jarang mengadu sakit kepala lagi. Selepas 3 botol, kini hospital sudah mula menurunkan dos ubat daripada 9 jenis kepada 3 jenis sahaja. Jika sebelum ini anak saya perlu hadir ke hospital untuk melakukan pemindahan darah sekurang-kurangnya 1 tahun sekali, tetapi kini pihak hospital memberi keputusan agar anak saya datang 2 tahun sekali itupun jika perlu. Alhamdulillah, selain membantu ‘My Mind’ ini juga mampu merawat.

No comments:

Post a Comment