KEYAKINAN MEMBUAHKAN HASIL

Testimoni 5

Nama              : Nurul Nazirah Binti Ibrahim ( 019-3501500 )
Pekerjaan      : Peniaga
Testimoni       : Nurfatin Khairina – 8 Tahun
Saya Puan Nurul Nazirah Ibrahim ibu kepada Nurfatin Khairina yang berusia 8 tahun. Setelah saya memberi anak saya mencuba produk MY MIND dan saya berasa amat terharu melihat perubahan kepada anak saya. Pada mulanya  saya sendiri tidak berapa yakin dengan keberkesanan produk ini yang mana produk ini dijual murah jika dibandingkan dengan produk-produk makanan tambahan lain dimana sentiasa mendapat sambutan disebabkan keberkesanan produk tersebut. Sebelum ini anak saya adalah seorang anak yang kurang minat untuk belajar, malas untuk membuat kerja sekolah dan juga tahap pembelajaran beliau sangat membimbangkan saya sebagai ibu. Suatu hari anak saya ada membawa pulang risalah berkenaan produk MY MIND, beliau amat teruja dan menyuruh saya untuk membeli produk tersebut. Setelah membeli produk tersebut dan mencubanya perubahan demi perubahan tejadi pada anak saya. Dari segi tingkahlaku dan tahap kerajinan beliau menampakkan perubahan yang baik. Dirumah beliau makin rajin menolong dan membuat kerja sekolah. Tahap pembelajaran juga meningkat yang mana dulunya markah ujian sentiasa membimbangkan saya tapi kali ini keputusan ujian beliau amat mambanggakan. Sehinggakan guru beliau sendiri memaklumkan perubahan itu pada saya. Saya amat bersyukur dan sangat berpuas hati dengan produk MY MIND, yang telah merubah tanggapan saya terhadap keberkesanan produk istimewa ini. 

No comments:

Post a Comment